(Positive Adamsky székház)
(Positive Adamsky székház)
Az értékteremtés, a páciensélmény az, ami kiemeli az egyik egészségügyi szolgáltatót a másiktól. A páciensélmény-tervezés egy innovatív módszertan, megmutatjuk a 2025-ös év trendjeit a témában. Rávilágítunk arra, hogy nem csupán a szolgáltatás minősége számít, hanem az a plusz érték és élmény, amit a páciensek kapnak.
Szemináriumunkon lépésről lépésre elsajátíthatod, hogyan készítsd el a tökéletes páciensutat és hogyan tervezd meg a felejthetetlen páciensélményt.
Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, és jelentkezz most!
Az értékteremtés, a páciensélmény az, ami kiemeli az egyik egészségügyi szolgáltatót a másiktól. A páciensélmény-tervezés egy innovatív módszertan, megmutatjuk a 2025-ös év trendjeit a témában. Rávilágítunk arra, hogy nem csupán a szolgáltatás minősége számít, hanem az a plusz érték és élmény, amit a páciensek kapnak.
Szemináriumunkon lépésről lépésre elsajátíthatod, hogyan készítsd el a tökéletes páciensutat és hogyan tervezd meg a felejthetetlen páciensélményt.
Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, és jelentkezz most!
egészségügyi marketingszakértő vezetésével
A páciensélmény-tervezés szeminárium egyben interaktív workshop is. Itt nem csupán elméleti ismereteket szerezhetsz, hanem gyakorlati tapasztalatot is nyerhetsz. A célunk az, hogy minden résztvevő olyan konkrét tudással és készségekkel távozzon, amelyek segítségével már másnap hozzákezdhet saját vállalkozása páciensútjának kialakításához és a páciensélmény tervezéséhez. Csapatmunkában is dolgozunk a workshopon, konkrét feladatokat oldunk meg közösen.
A workshop jellege és a személyre szabott képzés érdekében a részvétel számát 15 főben maximalizáltuk. Így lesz lehetőség, hogy mindenki részesülhessen az egyedi tanácsadásban és a hatékony tudásátadásban.
Bátorítunk mindenkit, hogy a szeminárium előtt készüljön fel kérdésekkel és saját, megoldásra váró problémákkal. Ha előzetesen elküldöd nekünk ezeket, biztosítunk lehetőséget a szemináriumon belül, a workshop részeként, hogy ezekre részletesen és személyre szabottan válaszoljunk.
Ezen az egyedülálló workshopon betekintést kapsz a legjobbak best practice-ibe hogyan csinálják a gyakorlatban a páciensélmény-tervezést. Meghívott előadóink a Betegbarát projekt nyertesei lesznek, akik elfogadják a meghívást.
Horváth Krisztina, egészségügyi marketingszakértő vezetésével választ kapsz:
Ez a szeminárium elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi szektorban dolgoznak, és szeretnék magasabb szintre emelni a páciensekkel való interakcióikat és a szolgáltatásaik minőségét. Várjuk:
egészségügyi marketingszakértő vezetésével
A páciensélmény-tervezés szeminárium egyben interaktív workshop is. Itt nem csupán elméleti ismereteket szerezhetsz, hanem gyakorlati tapasztalatot is nyerhetsz. A célunk az, hogy minden résztvevő olyan konkrét tudással és készségekkel távozzon, amelyek segítségével már másnap hozzákezdhet saját vállalkozása páciensútjának kialakításához és a páciensélmény tervezéséhez. Csapatmunkában is dolgozunk a workshopon, konkrét feladatokat oldunk meg közösen.
A workshop jellege és a személyre szabott képzés érdekében a részvétel számát 15 főben maximalizáltuk. Így lesz lehetőség, hogy mindenki részesülhessen az egyedi tanácsadásban és a hatékony tudásátadásban.
Bátorítunk mindenkit, hogy a szeminárium előtt készüljön fel kérdésekkel és saját, megoldásra váró problémákkal. Ha előzetesen elküldöd nekünk ezeket, biztosítunk lehetőséget a szemináriumon belül, a workshop részeként, hogy ezekre részletesen és személyre szabottan válaszoljunk.
Ezen az egyedülálló workshopon betekintést kapsz a legjobbak best practice-ibe hogyan csinálják a gyakorlatban a páciensélmény-tervezést. Meghívott előadóink a Betegbarát projekt nyertesei lesznek, akik elfogadják a meghívást.
Horváth Krisztina, egészségügyi marketingszakértő vezetésével választ kapsz:
Ez a szeminárium elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi szektorban dolgoznak, és szeretnék magasabb szintre emelni a páciensekkel való interakcióikat és a szolgáltatásaik minőségét. Várjuk:
A jegyvásárlás banki átutalással történik.
"*" a kötelező mezőket jelöli
A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.
A képzés során megmutatjuk, hogyan lehet a LinkedIn-t tudatosan használni a szakmai hitelesség növelésére, új páciensek és szakmai kapcsolatok megszerzésére, valamint a munkáltatói márka erősítésére.
Az egészségügyi intézmények számára kiemelten fontos, hogy vonzó munkahelyi környezetet teremtsenek és megtartsák a legjobb szakembereket. Egy erős munkáltatói márka segíti a toborzást, csökkenti a fluktuációt és hosszú távon növeli a szervezet hírnevét