Barion Pixel

Positive Health & Care I
Workshopok

Positive Helath & Care I workshopok I Páciensélmény tervezés

Páciensélmény-tervezés

Páciensélmény-tervezés

Workshop

workshop

2025. november 20.
1062 Budapest, Délibáb utca 29.

(Positive Adamsky székház)

2025. november 20.
1062 Budapest, Délibáb utca 29.

(Positive Adamsky székház)

Tűnj ki az egészségügyi szolgáltatók közül! Páciensélmény-tervezéssel lépj a siker útjára!

Tűnj ki az egészségügyi szolgáltatók közül! Páciensélmény-tervezéssel lépj a siker útjára!

Az értékteremtés, a páciensélmény az, ami kiemeli az egyik egészségügyi szolgáltatót a másiktól. A páciensélmény-tervezés egy innovatív módszertan, megmutatjuk a 2025-ös év trendjeit a témában. Rávilágítunk arra, hogy nem csupán a szolgáltatás minősége számít, hanem az a plusz érték és élmény, amit a páciensek kapnak.

Szemináriumunkon lépésről lépésre elsajátíthatod, hogyan készítsd el a tökéletes páciensutat és hogyan tervezd meg a felejthetetlen páciensélményt.

Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, és jelentkezz most!

Az értékteremtés, a páciensélmény az, ami kiemeli az egyik egészségügyi szolgáltatót a másiktól. A páciensélmény-tervezés egy innovatív módszertan, megmutatjuk a 2025-ös év trendjeit a témában. Rávilágítunk arra, hogy nem csupán a szolgáltatás minősége számít, hanem az a plusz érték és élmény, amit a páciensek kapnak.

Szemináriumunkon lépésről lépésre elsajátíthatod, hogyan készítsd el a tökéletes páciensutat és hogyan tervezd meg a felejthetetlen páciensélményt.

Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, és jelentkezz most!

Horváth Krisztina,


egészségügyi marketingszakértő vezetésével

Hasznos infók

PÁCIENSÉLMÉNY-TERVEZÉS

Egyedülálló képzés és interaktív csapatmunka

A páciensélmény-tervezés szeminárium egyben interaktív workshop is. Itt nem csupán elméleti ismereteket szerezhetsz, hanem gyakorlati tapasztalatot is nyerhetsz. A célunk az, hogy minden résztvevő olyan konkrét tudással és készségekkel távozzon, amelyek segítségével már másnap hozzákezdhet saját vállalkozása páciensútjának kialakításához és a páciensélmény tervezéséhez. Csapatmunkában is dolgozunk a workshopon, konkrét feladatokat oldunk meg közösen.

A workshop jellege és a személyre szabott képzés érdekében a részvétel számát 15 főben maximalizáltuk. Így lesz lehetőség, hogy mindenki részesülhessen az egyedi tanácsadásban és a hatékony tudásátadásban.

Bátorítunk mindenkit, hogy a szeminárium előtt készüljön fel kérdésekkel és saját, megoldásra váró problémákkal. Ha előzetesen elküldöd nekünk ezeket, biztosítunk lehetőséget a szemináriumon belül, a workshop részeként, hogy ezekre részletesen és személyre szabottan válaszoljunk.

Programterv

Ezen az egyedülálló workshopon betekintést kapsz a legjobbak best practice-ibe hogyan csinálják a gyakorlatban a páciensélmény-tervezést. Meghívott előadóink a Betegbarát projekt nyertesei lesznek, akik elfogadják a meghívást.

Horváth Krisztina, egészségügyi marketingszakértő vezetésével választ kapsz:

  • Az üzleti szempontból ideális páciens azonosítása: Ki ő és hol található?
  • Célközönség megközelítése: stratégiák és módszerek, amivel elérheted őket.
  • Személyre szabott szolgáltatások tervezése: Hogyan felelj meg pontosan a pácienseid igényeinek?
  • A tökéletes páciensút kialakítása: Útmutató a hatékony és emlékezetes betegutak létrehozásához.
  • Páciensélmény integrálása: Hogyan építsd be ezt a kulcsfontosságú elemet a szolgáltatásaiddal összhangban?
  • Értékteremtés és kommunikáció: A legjobb módszerek, amivel eljuttatod az értékeidet a pácienseidhez.
  • Szakértői szolgáltatási színvonal: Mivel tudsz kiemelkedni a versenytársak közül?
  • Marketing csatornák és eszközök hatékony használata: Milyen módszerekkel érheted el legjobban a célközönséged?
  • Célcsoportra szabott kampányok tervezése: Mikor, hol, kinek, és milyen üzenetekkel?
  • Eredmények mérése és elemzése: Hogyan használd az üzleti intelligenciát és analitikát a döntéseid megalapozásához?

Kiket várunk?

Ez a szeminárium elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi szektorban dolgoznak, és szeretnék magasabb szintre emelni a páciensekkel való interakcióikat és a szolgáltatásaik minőségét. Várjuk:

  • Magánegészségügyi szolgáltató cégek vezetőit, akik növelnék vállalkozásuk versenyképességét.
  • Marketingvezetőket, menedzsereket, akik hatékonyabban szeretnék tervezi. marketingaktivitásukat.
  • Orvosokat, egészségügyi szakdolgozókat, akik szeretnék átalakítani, fejleszteni pácienskapcsolataikat.
  • Motivált operatív menedzsereket, akiknek célja az eredményesség növelése.
  • Új praxist nyitó üzletembereket, akik inspirációt és ötleteket kérnek az elinduláshoz.
  • Működtető vállalkozókat, akik régi praxisukat szeretnék újra pozícionálni.
  • Érdeklődőket az egészségügy és a marketing iránt, akik szeretnék bővíteni ismereteiket az iparágban.

Horváth Krisztina,


egészségügyi marketingszakértő vezetésével

Hasznos infók

PÁCIENSÉLMÉNY-TERVEZÉS

Egyedülálló képzés és interaktív csapatmunka

A páciensélmény-tervezés szeminárium egyben interaktív workshop is. Itt nem csupán elméleti ismereteket szerezhetsz, hanem gyakorlati tapasztalatot is nyerhetsz. A célunk az, hogy minden résztvevő olyan konkrét tudással és készségekkel távozzon, amelyek segítségével már másnap hozzákezdhet saját vállalkozása páciensútjának kialakításához és a páciensélmény tervezéséhez. Csapatmunkában is dolgozunk a workshopon, konkrét feladatokat oldunk meg közösen.

A workshop jellege és a személyre szabott képzés érdekében a részvétel számát 15 főben maximalizáltuk. Így lesz lehetőség, hogy mindenki részesülhessen az egyedi tanácsadásban és a hatékony tudásátadásban.

Bátorítunk mindenkit, hogy a szeminárium előtt készüljön fel kérdésekkel és saját, megoldásra váró problémákkal. Ha előzetesen elküldöd nekünk ezeket, biztosítunk lehetőséget a szemináriumon belül, a workshop részeként, hogy ezekre részletesen és személyre szabottan válaszoljunk.

Programterv

Ezen az egyedülálló workshopon betekintést kapsz a legjobbak best practice-ibe hogyan csinálják a gyakorlatban a páciensélmény-tervezést. Meghívott előadóink a Betegbarát projekt nyertesei lesznek, akik elfogadják a meghívást.

Horváth Krisztina, egészségügyi marketingszakértő vezetésével választ kapsz:

  • Az üzleti szempontból ideális páciens azonosítása: Ki ő és hol található?
  • Célközönség megközelítése: stratégiák és módszerek, amivel elérheted őket.
  • Személyre szabott szolgáltatások tervezése: Hogyan felelj meg pontosan a pácienseid igényeinek?
  • A tökéletes páciensút kialakítása: Útmutató a hatékony és emlékezetes betegutak létrehozásához.
  • Páciensélmény integrálása: Hogyan építsd be ezt a kulcsfontosságú elemet a szolgáltatásaiddal összhangban?
  • Értékteremtés és kommunikáció: A legjobb módszerek, amivel eljuttatod az értékeidet a pácienseidhez.
  • Szakértői szolgáltatási színvonal: Mivel tudsz kiemelkedni a versenytársak közül?
  • Marketing csatornák és eszközök hatékony használata: Milyen módszerekkel érheted el legjobban a célközönséged?
  • Célcsoportra szabott kampányok tervezése: Mikor, hol, kinek, és milyen üzenetekkel?
  • Eredmények mérése és elemzése: Hogyan használd az üzleti intelligenciát és analitikát a döntéseid megalapozásához?

Kiket várunk?

Ez a szeminárium elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi szektorban dolgoznak, és szeretnék magasabb szintre emelni a páciensekkel való interakcióikat és a szolgáltatásaik minőségét. Várjuk:

  • Magánegészségügyi szolgáltató cégek vezetőit, akik növelnék vállalkozásuk versenyképességét.
  • Marketingvezetőket, menedzsereket, akik hatékonyabban szeretnék tervezi. marketingaktivitásukat.
  • Orvosokat, egészségügyi szakdolgozókat, akik szeretnék átalakítani, fejleszteni pácienskapcsolataikat.
  • Motivált operatív menedzsereket, akiknek célja az eredményesség növelése.
  • Új praxist nyitó üzletembereket, akik inspirációt és ötleteket kérnek az elinduláshoz.
  • Működtető vállalkozókat, akik régi praxisukat szeretnék újra pozícionálni.
  • Érdeklődőket az egészségügy és a marketing iránt, akik szeretnék bővíteni ismereteiket az iparágban.

Árak

A szeminárium díja 69.000 ft + ÁFA.

A jegyvásárlás banki átutalással történik.

Időpont, Helyszín

2025. november 20. 9:00-15:00

1062 Budapest, Délibáb utca 29.

Indítsd el az élményalapú működést – páciensekkel és munkatársakkal együtt!

Páciensélmény-tervezéssel lépj a siker útjára!

Regisztráció

Workshop

"*" a kötelező mezőket jelöli

Jelentkezési lap

A * jelölt mezők kitöltése kötelező.

Név*
  • Nettó végösszeg: 
    0 Ft
  • Áfa összeg:
    0 Ft
  • Bruttó összeg:
    0 Ft

Számlázási adatok

Hogyan kéri a számlát?**
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form

További workshopjaink

TUDÁS, STRATÉGIA, KAPCSOLATÉPÍTÉS

AI a magánegészségügyben

A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.

LinkedIn az egészségügyben workshop

A képzés során megmutatjuk, hogyan lehet a LinkedIn-t tudatosan használni a szakmai hitelesség növelésére, új páciensek és szakmai kapcsolatok megszerzésére, valamint a munkáltatói márka erősítésére.

Employer branding workshop

Az egészségügyi intézmények számára kiemelten fontos, hogy vonzó munkahelyi környezetet teremtsenek és megtartsák a legjobb szakembereket. Egy erős munkáltatói márka segíti a toborzást, csökkenti a fluktuációt és hosszú távon növeli a szervezet hírnevét

AI a magánegészségügyben

workshop