(Positive Adamsky székház)
(Positive Adamsky székház)
Már tudod, hogy megkerülhetetlen a LinkedIn, de nem tudod, hogyan kezeld magabiztosan az egészségügyi vállalkozásodban úgy, hogy páciensforgalmad is nőjön és az orvoskollégák is elismerésüket fejezzék ki?
Nemzetközi és magyar egészségügyi példákon és esettanulmányokon keresztül, lépésről lépésre megtanítjuk a LinkedIn professzionális menedzselésének minden apró praktikájára. Jelentkezz szemináriumunkra most!
Már tudod, hogy megkerülhetetlen a LinkedIn, de nem tudod, hogyan kezeld magabiztosan az egészségügyi vállalkozásodban úgy, hogy páciensforgalmad is nőjön és az orvoskollégák is elismerésüket fejezzék ki?
Nemzetközi és magyar egészségügyi példákon és esettanulmányokon keresztül, lépésről lépésre megtanítjuk a LinkedIn professzionális menedzselésének minden apró praktikájára. Jelentkezz szemináriumunkra most!
egészségügyi marketingszakértő vezetésével
Garantáltan mindenki úgy fog távozni, hogy másnap el fogja tudni készíteni cége LinkedIn profilját, illetve ha már létezik, akkor azt eredményesen felfuttatni. Megfelelő tudásod lesz ahhoz, hogy magabiztosan elindítsd hatékony LinkedIn kommunikációd és érezd a páciensforgalom növekedését.
Maximum 15 főt várunk a hatékony tudásátadás miatt, ezért jelentkezési sorrendben tudjuk fogadni az érdeklődőket.
A szemináriumra lehet előzetesen készülni kérdésekkel, megoldandó problémákkal, melyet ha megkapunk előzetesen, alkalmat biztosítunk a workshop során a megválaszolásra.
Horváth Krisztina,
egészségügyi marketingszakértő megmutatja:
egészségügyi marketingszakértő vezetésével
Garantáltan mindenki úgy fog távozni, hogy másnap el fogja tudni készíteni cége LinkedIn profilját, illetve ha már létezik, akkor azt eredményesen felfuttatni. Megfelelő tudásod lesz ahhoz, hogy magabiztosan elindítsd hatékony LinkedIn kommunikációd és érezd a páciensforgalom növekedését.
Maximum 15 főt várunk a hatékony tudásátadás miatt, ezért jelentkezési sorrendben tudjuk fogadni az érdeklődőket.
A szemináriumra lehet előzetesen készülni kérdésekkel, megoldandó problémákkal, melyet ha megkapunk előzetesen, alkalmat biztosítunk a workshop során a megválaszolásra.
Horváth Krisztina,
egészségügyi marketingszakértő megmutatja:
A jegyvásárlás banki átutalással történik.
"*" a kötelező mezőket jelöli
A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.
Az egészségügyi intézmények számára kiemelten fontos, hogy vonzó munkahelyi környezetet teremtsenek és megtartsák a legjobb szakembereket. Egy erős munkáltatói márka segíti a toborzást, csökkenti a fluktuációt és hosszú távon növeli a szervezet hírnevét
A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.