Barion Pixel

Positive Health & Care I
Workshopok

Positive Helath & Care I workshopok I Linkedin az egészségügyben

Linkedin

Linkedin

az egészségügyben

az egészségügyben

HAMAROSAN
1062 Budapest, Délibáb utca 29.

(Positive Adamsky székház)

HAMAROSAN
1062 Budapest, Délibáb utca 29.

(Positive Adamsky székház)

Orvos márkaépítés, hatékony praxis kommunikáció vagy mindkettő?

Orvos márkaépítés, hatékony praxis kommunikáció vagy mindkettő?

Már tudod, hogy megkerülhetetlen a LinkedIn, de nem tudod, hogyan kezeld magabiztosan az egészségügyi vállalkozásodban úgy, hogy páciensforgalmad is nőjön és az orvoskollégák is elismerésüket fejezzék ki?

Nemzetközi és magyar egészségügyi példákon és esettanulmányokon keresztül, lépésről lépésre megtanítjuk a LinkedIn professzionális menedzselésének minden apró praktikájára. Jelentkezz szemináriumunkra most!

Már tudod, hogy megkerülhetetlen a LinkedIn, de nem tudod, hogyan kezeld magabiztosan az egészségügyi vállalkozásodban úgy, hogy páciensforgalmad is nőjön és az orvoskollégák is elismerésüket fejezzék ki?

Nemzetközi és magyar egészségügyi példákon és esettanulmányokon keresztül, lépésről lépésre megtanítjuk a LinkedIn professzionális menedzselésének minden apró praktikájára. Jelentkezz szemináriumunkra most!

Horváth Krisztina,


egészségügyi marketingszakértő vezetésével

Hasznos infók

LINKEDIN AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN

A szemináriumról

Garantáltan mindenki úgy fog távozni, hogy másnap el fogja tudni készíteni cége LinkedIn profilját, illetve ha már létezik, akkor azt eredményesen felfuttatni. Megfelelő tudásod lesz ahhoz, hogy magabiztosan elindítsd hatékony LinkedIn kommunikációd és érezd a páciensforgalom növekedését.

Maximum 15 főt várunk a hatékony tudásátadás miatt, ezért jelentkezési sorrendben tudjuk fogadni az érdeklődőket.

A szemináriumra lehet előzetesen készülni kérdésekkel, megoldandó problémákkal, melyet ha megkapunk előzetesen, alkalmat biztosítunk a workshop során a megválaszolásra.

Programterv

Horváth Krisztina,
egészségügyi marketingszakértő megmutatja:

  • Miért van szüksége az orvosnak és egy egészségügyi vállalkozásnak a LinkedIn-re?
  • Hogyan kommunikáljon az orvos a LinkedIn-en?
  • Orvosként hogyan építhetsz magadnak erős énmárkát?
  • Hogyan kommunikáljon egy klinika, magánkórház, praxis a LinkedIn-en?
  • Milyen LinkedIn-re specializát tartalmat és hogyan készítsünk?
  • Mikor érdemes posztolni, melyik napon, hány órakor és milyen gyakran?
  • Milyen egyéb plusz lehetőségeket nyújt a LinkedIn, amit más közösségi média nem
  • Kinek, mikor, milyen kampányokat készítsünk
  • Hogyan hirdessünk hatékonyan a LinkedInen
  • Hogyan mérjük és elemezzük a LinkedInen elért eredményeket az üzleti intelligencia és analitika segítségével?

Várunk Téged, ha:

  • Magán egészségügyi szolgáltató cég vezetője vagy
  • Marketing igazgató, vezető, menedzser vagy marketing munkatárs pozícióban dolgozol
  • Orvos, egészségügyi szakdolgozó vagy
  • Hatékonyabban akarod működtetni egészségügyi vállalatod
  • Most nyitnál rendelőt vagy meglévő rendelőd profibb működéséhez keresel ötleteket
  • Érdeklődsz az egészségügy és marketing iránt
  • Most szeretnél az egészségügyi ágazathoz csatlakozni

Horváth Krisztina,


egészségügyi marketingszakértő vezetésével

Hasznos infók

LINKEDIN AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN

A szemináriumról

Garantáltan mindenki úgy fog távozni, hogy másnap el fogja tudni készíteni cége LinkedIn profilját, illetve ha már létezik, akkor azt eredményesen felfuttatni. Megfelelő tudásod lesz ahhoz, hogy magabiztosan elindítsd hatékony LinkedIn kommunikációd és érezd a páciensforgalom növekedését.

Maximum 15 főt várunk a hatékony tudásátadás miatt, ezért jelentkezési sorrendben tudjuk fogadni az érdeklődőket.

A szemináriumra lehet előzetesen készülni kérdésekkel, megoldandó problémákkal, melyet ha megkapunk előzetesen, alkalmat biztosítunk a workshop során a megválaszolásra.

Programterv

Horváth Krisztina,
egészségügyi marketingszakértő megmutatja:

  • Miért van szüksége az orvosnak és egy egészségügyi vállalkozásnak a LinkedIn-re?
  • Hogyan kommunikáljon az orvos a LinkedIn-en?
  • Orvosként hogyan építhetsz magadnak erős énmárkát?
  • Hogyan kommunikáljon egy klinika, magánkórház, praxis a LinkedIn-en?
  • Milyen LinkedIn-re specializát tartalmat és hogyan készítsünk?
  • Mikor érdemes posztolni, melyik napon, hány órakor és milyen gyakran?
  • Milyen egyéb plusz lehetőségeket nyújt a LinkedIn, amit más közösségi média nem
  • Kinek, mikor, milyen kampányokat készítsünk
  • Hogyan hirdessünk hatékonyan a LinkedInen
  • Hogyan mérjük és elemezzük a LinkedInen elért eredményeket az üzleti intelligencia és analitika segítségével?

Várunk Téged, ha:

  • Magán egészségügyi szolgáltató cég vezetője vagy
  • Marketing igazgató, vezető, menedzser vagy marketing munkatárs pozícióban dolgozol
  • Orvos, egészségügyi szakdolgozó vagy
  • Hatékonyabban akarod működtetni egészségügyi vállalatod
  • Most nyitnál rendelőt vagy meglévő rendelőd profibb működéséhez keresel ötleteket
  • Érdeklődsz az egészségügy és marketing iránt
  • Most szeretnél az egészségügyi ágazathoz csatlakozni

Árak

A szeminárium díja 59.000 ft + ÁFA.

A jegyvásárlás banki átutalással történik.

Időpont, Helyszín

HAMAROSAN

1062 Budapest, Délibáb utca 29.

Indítsd el az élményalapú működést – páciensekkel és munkatársakkal együtt!

Páciensélmény-tervezéssel lépj a siker útjára!

Regisztráció

Workshop

"*" a kötelező mezőket jelöli

Jelentkezési lap

A * jelölt mezők kitöltése kötelező.

Név*
  • Nettó végösszeg: 
    0 Ft
  • Áfa összeg:
    0 Ft
  • Bruttó összeg:
    0 Ft

Számlázási adatok

Hogyan kéri a számlát?**
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form

További workshopjaink

TUDÁS, STRATÉGIA, KAPCSOLATÉPÍTÉS

Páciensélmény -tervezés workshop

A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.

Employer branding workshop

Az egészségügyi intézmények számára kiemelten fontos, hogy vonzó munkahelyi környezetet teremtsenek és megtartsák a legjobb szakembereket. Egy erős munkáltatói márka segíti a toborzást, csökkenti a fluktuációt és hosszú távon növeli a szervezet hírnevét

AI a magánegészségügyben

A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.

AI a magánegészségügyben

workshop