(Positive Adamsky székház)
(Positive Adamsky székház)
Az employer branding az egészségügyi intézmények számára kiemelt jelentőségű, hiszen a megfelelő munkavállalók vonzása, megtartása és elkötelezése kulcsfontosságú a hosszú távú sikerhez. A jól kialakított munkáltatói márka nemcsak a szakmai utánpótlást biztosítja, hanem növeli a szervezet iránti bizalmat és elkötelezettséget is.
A workshop során interaktív feladatokon, esettanulmányokon és gyakorlati példákon keresztül segítünk a résztvevőknek megérteni és alkalmazni a munkahelyi márkaépítés jógyakorlatait az egészségügyi szektorban.
Az employer branding az egészségügyi intézmények számára kiemelt jelentőségű, hiszen a megfelelő munkavállalók vonzása, megtartása és elkötelezése kulcsfontosságú a hosszú távú sikerhez. A jól kialakított munkáltatói márka nemcsak a szakmai utánpótlást biztosítja, hanem növeli a szervezet iránti bizalmat és elkötelezettséget is.
A workshop során interaktív feladatokon, esettanulmányokon és gyakorlati példákon keresztül segítünk a résztvevőknek megérteni és alkalmazni a munkahelyi márkaépítés jógyakorlatait az egészségügyi szektorban.
egészségügyi marketingszakértő vezetésével
Az Employer Branding az egészségügyben szeminárium egyben interaktív workshop is. Itt nem csupán elméleti ismereteket szerezhetsz, hanem példákon keresztül gyakorlati tapasztalatot is nyerhetsz, valamint kíváncsiak vagyunk a te megéléseidre is. A célunk az, hogy minden résztvevő olyan konkrét tudással és eszközökkel távozzon, amelyek segítségével már másnap hozzákezdhet saját intézményének munkáltatói márkaépítéséhez. Csapatmunkában is dolgozunk a workshopon, közösen elemzünk esettanulmányokat.
A személyre szabott képzés és az interaktivitás érdekében a részvétel számát 15 főben maximalizáltuk. Így biztosíthatjuk, hogy mindenki részesüljön az egyedi tanácsadásban és a hatékony tudásátadásban.
Bátorítunk mindenkit, hogy a workshop előtt készüljön fel kérdésekkel és saját, megoldásra váró kihívásokkal. Ha előzetesen elküldöd nekünk ezeket, a workshop során lehetőséget biztosítunk arra, hogy részletesen és személyre szabottan válaszoljunk.
Ezen az egyedülálló workshopon betekintést kapsz a legújabb trendekről, bevált gyakorlatokról, és megtudhatod, hogyan építhetsz vonzó és erős munkáltatói márkát az egészségügyben. Meghívott előadóink iparági szakértők és sikeres employer branding projektek vezetői.
A workshop tematikája:
Az üzleti szempontból ideális munkavállaló azonosítása
Célközönség megközelítése
Vonzó és elkötelező munkahelyi környezet kialakítása
Szakértői munkáltatói pozicionálás
Marketing csatornák és kommunikációs stratégiák
Célcsoportra szabott kampányok tervezése
Eredmények mérése és elemzése
A workshop során esettanulmányok, gyakorlati feladatok és interaktív csapatmunka segíti a résztvevőket abban, hogy azonnal alkalmazható tudást szerezzenek.
Ez a workshop elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi szektorban dolgoznak, és szeretnék tudatosan építeni munkáltatói márkájukat, valamint vonzóbbá tenni munkahelyüket a jelenlegi és leendő munkavállalók számára. Várjuk:
Ha érdekel az egészségügyi szervezetek sikeres működésének emberi oldala, és szeretnéd tudatosan alakítani a munkahelyi környezetet, akkor ez a workshop neked szól!
egészségügyi marketingszakértő vezetésével
Az Employer Branding az egészségügyben szeminárium egyben interaktív workshop is. Itt nem csupán elméleti ismereteket szerezhetsz, hanem példákon keresztül gyakorlati tapasztalatot is nyerhetsz, valamint kíváncsiak vagyunk a te megéléseidre is. A célunk az, hogy minden résztvevő olyan konkrét tudással és eszközökkel távozzon, amelyek segítségével már másnap hozzákezdhet saját intézményének munkáltatói márkaépítéséhez. Csapatmunkában is dolgozunk a workshopon, közösen elemzünk esettanulmányokat.
A személyre szabott képzés és az interaktivitás érdekében a részvétel számát 15 főben maximalizáltuk. Így biztosíthatjuk, hogy mindenki részesüljön az egyedi tanácsadásban és a hatékony tudásátadásban.
Bátorítunk mindenkit, hogy a workshop előtt készüljön fel kérdésekkel és saját, megoldásra váró kihívásokkal. Ha előzetesen elküldöd nekünk ezeket, a workshop során lehetőséget biztosítunk arra, hogy részletesen és személyre szabottan válaszoljunk.
Ezen az egyedülálló workshopon betekintést kapsz a legújabb trendekről, bevált gyakorlatokról, és megtudhatod, hogyan építhetsz vonzó és erős munkáltatói márkát az egészségügyben. Meghívott előadóink iparági szakértők és sikeres employer branding projektek vezetői.
A workshop tematikája:
Az üzleti szempontból ideális munkavállaló azonosítása
Célközönség megközelítése
Vonzó és elkötelező munkahelyi környezet kialakítása
Szakértői munkáltatói pozicionálás
Marketing csatornák és kommunikációs stratégiák
Célcsoportra szabott kampányok tervezése
Eredmények mérése és elemzése
A workshop során esettanulmányok, gyakorlati feladatok és interaktív csapatmunka segíti a résztvevőket abban, hogy azonnal alkalmazható tudást szerezzenek.
Ez a workshop elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi szektorban dolgoznak, és szeretnék tudatosan építeni munkáltatói márkájukat, valamint vonzóbbá tenni munkahelyüket a jelenlegi és leendő munkavállalók számára. Várjuk:
Ha érdekel az egészségügyi szervezetek sikeres működésének emberi oldala, és szeretnéd tudatosan alakítani a munkahelyi környezetet, akkor ez a workshop neked szól!
A jegyvásárlás banki átutalással történik.
"*" a kötelező mezőket jelöli
A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.
A képzés során megmutatjuk, hogyan lehet a LinkedIn-t tudatosan használni a szakmai hitelesség növelésére, új páciensek és szakmai kapcsolatok megszerzésére, valamint a munkáltatói márka erősítésére.
A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.