Positive Adamsky székházában vagy online
(Positive Adamsky székház)
A teljes részvétel költségét voucher formájában megkapod és beválthatod bármilyen szolgáltatásunkra.
A teljes részvétel költségét voucher formájában megkapod és beválthatod bármilyen szolgáltatásunkra.
Az AI szerepe az ellátási folyamatban
Megmutatjuk, hogyan támogatja az AI a klinikai működést a teljes betegút mentén: a prediktív analitikától és elő-diagnózistól kezdve az anamnézis felvételen és orvosi diktáláson át egészen az ambuláns nap kiegészítéséig.
A workshop stratégiai partnere a MyMedio. Az eseményt Horváth Krisztina, egészségügyi marketing szakértő, a Positive Health&Care ügyvezetője, valamint Gáspár Péter, a MyMedio ügyvezetője tartja.
Ez a szeminárium elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi
szektorban dolgoznak, és szeretnék magasabb szintre emelni a
páciensekkel való interakcióikat és a szolgáltatásaik minőségét.
Várjuk:
AI-megoldásokkal pontosan beazonosíthatod, kik azok a páciensek, akik üzletileg a legnagyobb értéket képviselik. Az algoritmusok segítenek feltérképezni, hol találhatók, milyen viselkedési minták jellemzik őket, és hogyan érdemes megszólítani őket.
Az AI nemcsak az ideális célcsoportot azonosítja, hanem megmutatja, mely kommunikációs csatornákon éred el őket a leghatékonyabban. Automatizált kampányoptimalizálás, dinamikus üzenetek és személyre szabott ajánlatok segítenek abban, hogy a közönséged valóban reagáljon.
A mesterséges intelligencia képes elemezni a páciensek adatait és preferenciáit, így minden szolgáltatás pontosan illeszkedhet az egyéni szükségletekhez. A gépi tanulás révén előre jelezhető, mire lesz szüksége a páciensnek, és hogyan lehet a legnagyobb elégedettséget elérni.
Stratégiák és módszerek, amivel elérheted őket.
Az AI végig tudja kísérni a pácienst a teljes úton: az első tünetfelismeréstől az online foglaláson és a self check-in folyamatokon át egészen az utókövetésig. Automatizált és gördülékeny folyamatokkal egy emlékezetes, hatékony betegélményt hozhatsz létre.
Az AI által vezérelt interakciók – mint a 0-24 órás chatbotok, intelligens call center megoldások és voice-asszisztensek – valós idejű támogatást nyújtanak. Ezek az élményelemek nemcsak tehermentesítik a személyzetet, hanem folyamatosan elérhetővé teszik a szolgáltatásaidat.
A legjobb módszerek, amivel eljuttatod az értékeidet a pácienseidhez.
Az AI segít megérteni, hogy pácienseid mely üzenetekre reagálnak, és mikor a legjobb időpont a kommunikációra. Prediktív analitika, dinamikus árazás és automatizált kampányok biztosítják, hogy az értékeidet a leghatékonyabban juttasd el hozzájuk.
Az AI szerepe az ellátási folyamatban
Megmutatjuk, hogyan támogatja az AI a klinikai működést a teljes betegút mentén: a prediktív analitikától és elő-diagnózistól kezdve az anamnézis felvételen és orvosi diktáláson át egészen az ambuláns lap kiegészítéséig.
Gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be, hogyan érhető el egyszerre magasabb hatékonyság és elégedettebb páciensek.
.
A workshop stratégiai partnere a MyMedio. Az eseményt Horváth Krisztina, egészségügyi marketing szakértő, a Positive Health&Care ügyvezetője, valamint Gáspár Péter, a MyMedio ügyvezetője tartja.
Ez a szeminárium elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi
szektorban dolgoznak, és szeretnék magasabb szintre emelni a
páciensekkel való interakcióikat és a szolgáltatásaik minőségét.
Várjuk:
AI-megoldásokkal pontosan beazonosíthatod, kik azok a páciensek, akik üzletileg a legnagyobb értéket képviselik. Az algoritmusok segítenek feltérképezni, hol találhatók, milyen viselkedési minták jellemzik őket, és hogyan érdemes megszólítani őket.
Az AI végig tudja kísérni a pácienst a teljes úton: az első tünetfelismeréstől az online foglaláson és a self check-in folyamatokon át egészen az utókövetésig. Automatizált és gördülékeny folyamatokkal egy emlékezetes, hatékony betegélményt hozhatsz létre.
Az AI nemcsak az ideális célcsoportot azonosítja, hanem megmutatja, mely kommunikációs csatornákon éred el őket a leghatékonyabban. Automatizált kampányoptimalizálás, dinamikus üzenetek és személyre szabott ajánlatok segítenek abban, hogy a közönséged valóban reagáljon.
Az AI által vezérelt interakciók – mint a 0-24 órás chatbotok, intelligens call center megoldások és voice-asszisztensek – valós idejű támogatást nyújtanak. Ezek az élményelemek nemcsak tehermentesítik a személyzetet, hanem folyamatosan elérhetővé teszik a szolgáltatásaidat.
A mesterséges intelligencia képes elemezni a páciensek adatait és preferenciáit, így minden szolgáltatás pontosan illeszkedhet az egyéni szükségletekhez. A gépi tanulás révén előre jelezhető, mire lesz szüksége a páciensnek, és hogyan lehet a legnagyobb elégedettséget elérni.
Az AI segít megérteni, hogy pácienseid mely üzenetekre reagálnak, és mikor a legjobb időpont a kommunikációra. Prediktív analitika, dinamikus árazás és automatizált kampányok biztosítják, hogy az értékeidet a leghatékonyabban juttasd el hozzájuk.
Élvezd a személyes részvétel előnyeit, gyönyörű budapesti székházunkban:
Ha nem tudsz személyesen jelen lenni élőben közvetítjük az előadásokat és az alábbi extrákat biztosítjuk:
Ha nem tudsz részt venni sem személyesen, sem online, nézd vissza a workshopot és megajándékozunk az alábbiakkal:
14 900,00 Ft – 49 900,00 FtÁrtartomány: 14 900,00 Ft - 49 900,00 Ft
A Páciensélmény-tervezés workshop arra fókuszál, hogyan tehető a betegút minden érintkezési pontja gördülékennyé és páciensközpontúvá. A résztvevők megismerik azokat a módszereket, amelyekkel növelhető a páciensek elégedettsége, bizalma és lojalitása.
A képzés során megmutatjuk, hogyan lehet a LinkedIn-t tudatosan használni a szakmai hitelesség növelésére, új páciensek és szakmai kapcsolatok megszerzésére, valamint a munkáltatói márka erősítésére.
Az egészségügyi intézmények számára kiemelten fontos, hogy vonzó munkahelyi környezetet teremtsenek és megtartsák a legjobb szakembereket. Egy erős munkáltatói márka segíti a toborzást, csökkenti a fluktuációt és hosszú távon növeli a szervezet hírnevét